Followers .

End Year Exam :)

Jyeahhhhhh ! Aku suka. Nak akhir tahun. Memang best gila lah kan. Boleh buat macam2. Haha. Tapi yang tak best nye. Kena exam akhir tahun. Aduhai. Aku lemah pasal exam2 nihh. Tak suka betul aku. Taktahu kenapa. Maybe soalan dia susah2 kot.Sampai tak terjawab. Korang DOAKAN aku yeahh. Aku nak exam. Nak study betul2. Kalau tak. Habes lah aku. Tahun depan turun kelas jawabnya..



Lagi-2 exam yang susah2. Aku dah lahh takpandai. Pastu berlagak. Tuh namanya bodoh sombong. Dalam kelas bukan nak belajar betul2. Tengok sekarang bila dah exam. Gelabah sana-sini. Aduhaii. Sorry ah korang. Aku dah lama tak update blog. Sebab banyak keja.Aku selalu online facebook je. Study pun kadang-kadang. Teruk betul aku nehh kan. Sape lahh nak kawan dengan orang macam aku nehh. Awek pun takde. Sebab takde siapa yang nak.

Takpe lahh. Yang penting study dulu. Itu mak aku pesan. Belajar pandai-pandai dulu. Nanti dah sampai masa baru bolehh bercinta. Haha. Ingat tuh. STUDY SMART! TAKPAYAH STUDY HARD. Buat saket kepala je. Klahhh, nanti ada masa aku update lagi kbyeeeeee korang !
<3     Aku sayang korang !  <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan