Followers .

Marhaban Ya Ramadhan .

Pertama sekali aku nak tanya korang.Korang tahu tak aku nak cerita pasal apa kali ny? Kali ny aku nak cerita pasal bulan RAMADHAN. Bulan yang paling aku suka sangat2. Bila terdengar jea bulan Ramadhan semakin dekad.Mesti aku ingat Puasa dekad kampung . Hm. Tu yg paling BEST <3 .


Puasa first pada tahun ny.Aku sambut lagi kat kampung mcm tahun lepas.Teringat KENANGAN masa aku mula2 puasa.Memang best.Bangun SAHUR sama2.Buka puasa sama2.Aku mengaharapkan bulan Ramadhan kali ny lebih bermakna dalam hidup aku daripada tahun lepas.Aku berazam nak puasa sebaik mungkin.Doakan aku yee.Moga2 berjaya ~

Hm.Dalam bulan ny jugak lah aku selalu banyak sket buat KEBAIKAN.Biasanya pada bulan2 biasa,aku jarang sangat beramal lebih melainkan bulan Ramadhan.Pada tahun ny,aku nak kumpulkan pahala sebanyak mungkin.Dan pada tahun ny lah aku nak dapatkan malam LAILATUL QADAR.Sebab tahun lepas aku tak dapad.Hm.Semoga Ramadhan yang bakal akan aku lalui ny akan jadi LEBIH BAIK daripada yang sebelumnya.Amin ~

1 ulasan: